۱۶ مهر ۱۴۰۳، ۸:۴۷

رئیس کل دادگستری استان قم:

دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند

دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند

قم- رئیس کل دادگستری استان قم گفت: دستگاه قضایی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام والمسلمین علی مظفری صبح دوشنبه در دیدار فرمانده انتظامی استان، با تبریک هفته انتظامی ضمن قدردانی از زحمات فرمانده و مجموعه انتظامی استان در راستای ارتقا نظم و امنیت در جامعه، اظهار کرد: بحمدالله تعامل بسیار خوبی بین دستگاه قضائی و پلیس در جهت اجرای قانون و حفظ امنیت شهروندان برقرار است و معتقدم با این تعامل و همکاری‌ها بسیاری از مشکلاتی که در راه امنیت و آسایش مردم به وجود می‌آید، قابل حل است.

وی ادامه داد: همه تلاش خود را انجام می‌دهیم تا با تعامل با مجموعه انتظامی، امنیت و آسایش مردم را حفظ کرده و با هنجارشکنان و مخلان امنیت و آسایش مردم قاطعانه برخورد کنیم.

رئیس کل دادگستری استان قم با تاکید به اینکه مأموران پلیس دارای ارزش و جایگاه بزرگی در جامعه هستند و دستگاه قضائی با قدرت از نیروهای انتظامی حمایت و پشتیبانی می‌کند، ابراز کرد: یکی از نهادهایی که شبانه روز و بی‌وقفه کمک می‌کند، مجموعه انتظامی است و شغلی که توقف ندارد و باید مورد تقدیر و تشکر همگان باشد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه تعامل، همدلی، هم افزایی و هماهنگی مطلوبی بین فرماندهی انتظامی و دستگاه قضائی استان وجود دارد، بر تلاش مضاعف هر دو دستگاه برای برقراری امنیت در جامعه تاکید کرد.

کد خبر 6249140

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha